Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

ΠΑΡΕΛΑΒΑΝ ΚΡΑΤΟΣ,ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

Όταν ζητήθηκε από τον Τάσο Παπαδόπουλο να δεχτεί το σχέδιο Ανάν και να διοικείται η Κύπρος από πενταμελή επιτροπή ξένων Ευρωπαίων διπλωματών και δικαστικών, χωρίς σημαία, χωρίς εθνόσημο και χωρίς κρατική οντότητα, ο Τάσος Παπαδόπουλος απάντησε ευθαρσώς, με μια γνήσια ελληνική φωνή που ερχόταν από το βάθος των αιώνων της ελληνικής ιστορίας: «παρέλαβα κράτος διεθνώς αναγνωρισμένο. Δεν θα παραδώσω κοινότητα χωρίς δικαίωμα λόγου διεθνώς και σε αναζήτηση κηδεμόνα».
Από χθες, η πολιτική ηγεσία της χώρας, που στη σημερινή συγκυρία εκφράζεται επισήμως από τον Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου, δήλωσε: «είναι καθαρό ότι έτσι όπως χειριστήκαμε τα οικονομικά μας, αφαιρείται ένα κομμάτι της κυριαρχίας μας». Από χθες λοιπόν η Ελλάδα και πρακτικώς, επιτηρείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ως Κοινότητα – Νομαρχία των Βρυξελλών και μάλιστα χωρίς εθνόσημο, αφού αφαιρέθηκε από τις στολές της αστυνομίας. Παρέλαβαν μια Ελλάδα κράτος και την παραδίδουν κοινότητα…
Έτσι, επιβεβαιώνονται και στην πράξη τα όσα προηγήθηκαν στη Μαδρίτη, όταν παραχωρήσαμε ζωτικά συμφέροντα της Τουρκίας στο Αιγαίο, όταν δεχτήκαμε στο Σύνταγμα της χώρας να περιορίζεται η κυριαρχία μας και όταν η πρώην Πρόεδρος της Βουλής κ. Μπενάκη προσφωνώντας τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια του ανέφερε πως είναι ενδεχόμενο να περιοριστεί η εθνική μας κυριαρχία.
Η περίοδος αυτή είναι ακριβώς η ίδια με εκείνη της Ρωμαιοκρατίας. Γιατί τα σκληρά οικονομικά μέτρα που πήρε η Κυβέρνηση και τα σκληρότερα μέτρα που θα αναγκαστεί να πάρει σε λίγο, θα ολοκληρώσουν την εικόνα της χώρας υπό κατοχή.
Η συμπεριφορά της ελληνικής άρχουσας τάξης την περίοδο της ρωμαιοκρατίας υπήρξε διεφθαρμένη. Κύρια χαρακτηριστικά ήταν η ηθική σήψη, η δουλοπρέπεια και η αλλοτρίωση. Ενώ οι περισσότεροι Ρωμαίοι αυτοκράτορες και διανοούμενοι πίστευαν, ότι καίτοι κατακτητές κατακτήθηκαν από το ελληνικό πνεύμα και θεωρούσαν μεγάλη τιμή τον τίτλο του Έλληνα πολίτη και τον αγόραζαν έναντι μεγάλων χρηματικών ποσών, η άρχουσα ελληνική τάξη έδινε τα πάντα για να πάρει τον τίτλο του Ρωμαίου πολίτη!
Παρόλα αυτά ο ελληνικός λαός έμεινε πιστός στις πατροπαράδοτες αρχές του, δεν έχασε την ψυχή του, δεν έχασε τις ελπίδες του για την απόκτηση της ελευθερίας του. Και όταν ξεσηκώθηκε εναντίον του κατακτητή στο πρόσωπο του Έλληνα βασιλιά του Πόντου Μιθριδάτη, σύμφωνα με τον Παυσανία οι αξιολογότεροι Αθηναίοι ‘‘εκπίπτουσι εθελονταί παρά τους Ρωμαίους!’’. Αυτή ήταν η τότε η άρχουσα τάξη! ‘’Εμήδισε’’ έναντι προνομίων, επιδοτήσεων, προγραμμάτων και ποικίλων απολαύσεων που προσέφερε τότε η high society της εποχής! Όπως, παλιότερα, οι περισσότεροι ηγέτες κατέφευγαν στην αυλή των Περσών για να ζητήσουν βοήθεια εναντίων των αντιπάλων τους στην Ελλάδα. Όσες φορές – λέει η ιστορία – οι ηγέτες της Ελλάδας ‘’εμήδισαν’’ η Ελλάς και οι έλληνες προδόθηκαν και υπέφεραν. Έτσι υπέφερε ο υπόδουλος απλός λαός μένοντας όμως πιστός στις παραδόσεις του.
Οι φοροεισπράκτορες και οι τοκογλύφοι καταδυνάστευαν τον κόσμο. Και οι περισσότεροι αναγκάζονταν να πουλάνε τα όμορφα αγόρια και τις παρθένες κοπέλες τους, τα ιερά αφιερώματα, τα αγάλματα και τα κοσμήματά τους. Όταν δεν μπορούσαν να ξεχρεώσουν, τότε γίνονταν δούλοι. Δεμένοι με αλυσίδες και βαρίδια. Στα κάτεργα και στις φυλακές. Στα στρατόπεδα. Η χειρότερη όμως από όλες τις δοκιμασίες, ήταν τα βασανιστήρια που υπέμειναν. Τους έδεναν με σχοινιά και τους εξάρθρωναν τα μέλη. Τους έβαζαν ορθοστασία στον ήλιο ή στα χιόνια. Τους έχωναν στη λάσπη και στον πάγο.
Αυτή ήταν με λίγα λόγια η παγκοσμιοποίηση εκείνης της εποχής! Βλέπετε ομοιότητες; Βλέπετε διαφορές; Ή δέχεστε ότι είναι ακριβώς η ίδια κατάσταση με διαμερετικά εξωτερικά γνωρίσματα; Σε τι διαφέρει σήμερα η άρχουσα τάξη και η ηγεσία σε ότι αφορά τη στάση της απέναντι στη σύγχρονη παγκοσμιοποίηση; Σε τι διαφέρουν οι αλυσίδες και τα βαρίδια της δουλείας από τα καταναλωτικά δάνεια, τις πιστωτικές κάρτες, τα κινητά τηλέφωνα, τα συνεχώς αυξανόμενα επιτόκια, τα πανωτόκια και τους πλειστηριασμούς; Όσοι αντιστέκονταν τότε στου Ρωμαίους ήταν οι οπισθοδρομικοί, οι πατριώτες, οι γραφικοί, τα κορόιδα! Αυτή ήταν η Ελλάδα του χθες. Ποια είναι όμως η Ελλάδα του σήμερα;